معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر عنوان کرد:
مکانیزه و صنعتی شدن تمام مراحل نگهداری تا پخت غذا در سلف دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

26 دی 1397
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: یکی از کارهای مهمی که در حوزه سلف دانشگاه در حال جریان است، مکانیزه و صنعتی شدن تمام مراحل نگهداری تا پخت غذا است که موجب می‌شود غذای طبخ شده باکیفیت‌تر به دانشجویان عرضه شود.

دکتر اکرم فرهادی در بازدید از مجموعه سلف دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به فرایند رو به رشد صنعتی شدن آشپزخانه این دانشگاه بیان داشت: سالن پخت غذا و فرایند نگهداری مواد اولیه حدود 80 درصد صنعتی شده است.
دکتر فرهادی افزود: با صنعتی شدن دستگاه‌های پخت غذا، می‌توانیم با کاهش فضای فیزیکی و دخالت کمتر دست در تهیه غذا،‌ خدماتی باکیفیت مطلوب‌تر و رعایت بیشتر نکات بهداشتی به دانشجویان ارائه نماییم.
مسئول واحد تغذیه دانشگاه نیز درباره تجهیزات جدید اضافه‌شده و همچنین تمهیداتی که این اداره برای ارتقاء سطح کیفی تغذیه دانشجویان در نظر گرفته است، گفت: در راستای بهبود کیفیت غذا کارشناسی در زمینه تغذیه به این واحد اضافه‌شده است.
اسماء خالدی گفت: همچنین در ادامه روند تجهیز آشپزخانه یک عدد دستگاه تمام‌اتوماتیک همزن برقی (همزن گوشت) نیز امروز راه‌اندازی شد. این دستگاه برای مخلوط کردن گوشت و مخلفات (تهیه کباب) بدون دخالت دست مورداستفاده قرار می‌گیرد.
در پایان این بازدید معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در گفت‌وگویی با دانشجویان حاضر در سلف یکی از برنامه‌های مهم این معاونت را پیگیری مطالبات صنفی دانشجویی در امور تغذیه عنوان کرد.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با همراهی مدیر دانشجویی،‌ مسئول واحد تغذیه و کارشناس این واحد دوشنبه 24 دی‌ماه از بخش‌های مختلف مجموعه سلف‌سرویس پردیس بازدید کردند.
انتهای پیام/ط. ت- 2050
با کلیک بر روی لینک زیر اخبار دانشگاه را از کانال سروش دریافت کنید
https://sapp.ir/bpumspublicrelation

کلمات کلیدی:
معاون.دانشجویی.فرهنگی     دانشگاه.علوم.پزشکی.بوشهر     سلف.دانشگاه     دانشجویان     دکتر.اکرم.فرهادی     مراحل.نگهداری.غذا.پخت.غذا    

تاریخ بروز رسانی:   26 دی 1397

تعداد بازدید:   ۱

چاپ خبر |فايل متن خبر



ارسال نظر
ايميل :     
نام و نام خانوادگی :  
نظر :
 
حروف تصویر بالا :   
 
 

لینک به این صفحه
< >