آموزش مداوم، از ارکان بهبود ارائه خدمات است

14 دی 1401
معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: یکی از ارکان ارائه با کیفیت خدمات بهداشتی در مراکز خدمات جامع سلامت، آموزش مداوم است.

دکتر محمدمهدی خواجه‌ئیان در نشست آموزش سرپرستان مراکز خدمات جامع سلامت اظهار داشت: به دلیل تنوع بالای خدمات ارائه شده در مراکز خدمات جامع سلامت، یکی از نیازها تسلط کامل سرپرستان مراکز به کمیت و کیفیت خدمات بود.
معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: آموزش‌های وزارت بهداشت به‌صورت آبشاری تا ستاد شهرستان‌ها ادامه دارد ولی جایی که باید این آموزش‌ها به مرحله اجرا گذاشته شود، مراکز خدمات جامع سلامت است که تسلط سرپرستان به این برنامه‌ها رکن اصلی کیفیت ارائه خدمات است.
وی افزود: در سال‌های گذشته معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در اقدامی ابتکاری برای بهبود کیفیت این خدمات، سرپرستان مراکز خدمات جامع سلامت را مورد آموزش قرار داد تا در جزییات روند ارائه خدمات قرار بگیرند.
دکتر خواجه‌ئیان گفت: با پایشی که بعدازاین آموزش‌ها انجام شد، ارتقا کیفیت خدمات مشهود بود.
وی توضیح داد: بااین‌حال در دوران مبارزه با کرونا متأسفانه در روند این آموزش‌ها وقفه ایجاد شد و بعد از برنامه‌ریزی مجدد تصمیم بر از سرگیری دوباره آموزش‌ها گرفته شد.

انتهای پیام/ م.ب 2020

آخرین اخبار حوزه سلامت را از ما بخواهید

کلمات کلیدی:
نشست     معاون.فنی     معاونت.بهداشت     دکتر.محمدمهدی.خواجه‌ئیان     شبکه.بهداشت.درمان     شهرستان.عسلویه    
   

تاریخ بروز رسانی:   14 دی 1401

تعداد بازدید:   ۱

چاپ خبر |فايل متن خبر

ارسال نظر
ايميل :     
نام و نام خانوادگی :  
نظر :
 
حروف تصویر بالا :   
 
 

لینک به این صفحه
< >