رئیس بیمارستان امام حسین (ع) اهرم:
لزوم توجه به امور رفاهی کارکنان / ایجاد امکانات و تسهیلات رفاهی مناسب ویژه پرسنل

27 دی 1402
رئیس بیمارستان امام حسین (ع) اهرم گفت: سلامت و رفاه کارکنان و ایجاد امکانات و تسهیلات رفاهی مناسب از اهداف اساسی حوزه ریاست در بیمارستان امام حسین(ع) اهرم به شمار می‌رود.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام حسین (ع) اهرم، دکتر زینب حسینی با تأکید بر نقش و جایگاه نیروی انسانی، به‌عنوان اثربخش‌ترین و مهم‌ترین داشته و سرمایه یک سازمان، اظهار کرد: نقش خدمات رفاهی کارکنان، برای تضمین کیفیت کار نیروی انسانی مقوله‌ای بسیار مهم شمرده می‌شود و افزایش تسهیلات رفاهی ازجمله ایجاد زمینه‌های گردشگری، تفریحی، ورزشی همواره باعث بالا رفتن انگیزش و بهره‌وری و تعهد سازمانی خواهد بود.
رئیس بیمارستان امام حسین (ع) اهرم خاطرنشان کرد: تلاش بر این است تا با توسعه فعالیت‌ها، امکانات و تسهیلات رفاهی کیفیت زندگی کاری  کارکنان  و رضایتمندی شغلی آنان بهبود  و ارتقاء یابد.
دکتر حسینی اضافه کرد: واحد امور رفاهی کارکنان را با توجه برنامه‌های تدوینی پیش رو در حوزه رفاهی کارکنان و در راستای رفاه حال کلیه پرسنل بیمارستان راه‌اندازی و  طی ابلاغی صغری بازیاری به‌عنوان مسئول امور رفاهی کارکنان منصوب شد.
امور رفاهی کارکنان بیمارستان امام حسین (ع) اهرم در این مدت کوتاه اقدامات رفاهی مؤثری ازجمله انعقاد تفاهم‌نامه با واحدهای مختلف صنفی و دولتی که امکان ارائه خدمات رفاهی از جمله تسهیل شرایط خرید اقساط لوازم‌خانگی، استفاده بهینه از امکانات ورزشی و استخر و مرکز آموزش زبان انگلیسی و زبان‌سرا و ... را دارند،فراهم  کرده است.
دکتر زینب حسینی رئیس بیمارستان امام حسین (ع) اهرم در راستای بهبود پیشبرد اهداف کمیته امور رفاهی کارکنان و به‌پاس فعالیت‌ها و پیگیری‌های جدی و مستمر صغری بازیاری مسئول امور رفاهی کارکنان با اهدای لوح تقدیر از وی تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/ ع.ق 4010

آخرین اخبار حوزه سلامت را از ما بخواهید

کلمات کلیدی:
امور.رفاهی     دکتر.زینب.حسینی     بیمارستان.امام‌حسین(ع)     شهرستان.تنگستان        

تاریخ بروز رسانی:   27 دی 1402

تعداد بازدید:   ۱

چاپ خبر |فايل متن خبر

ارسال نظر
ايميل :     
نام و نام خانوادگی :  
نظر :
 
حروف تصویر بالا :   
 
 

لینک به این صفحه
< >