آشنایی دانش آموزان با رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی به مناسبت هفته سلامت

22 فروردين 1395
با شروع هفته سلامت و هفته مشاغل جهت آشنایی بیشتر دانش آموزان در مقطع متوسطه اول از رشته‌های درمانی بیمارستان بیمارستان بقیه الله الاعظم دیلم بازدید شد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان بقیه الله الاعظم دیلم یکی از شیوه‌های اجرایی راهنمایی شغلی، بازدید از مراکز و محیط شغلی و انجام مصاحبه توسط دانش آموزان می‌باشد که در این راستا دانش آموزان پایه نهم حضرت زینب(س) و بعثت از بخش‌های‌ مختلف این بیمارستان بازدید و با رشته‌های مختلف گروه پزشکی و پیراپزشکی آشنا شدند.
در این بازدید که با همراهی آزاده قجری مدیر دفتر خدمات پرستاری بیمارستان انجام شد دانش آموزان از بخش‌های رادیولوژی، آزمایشگاه، بخش دیالیز، اتاق عمل، بخش بستری و زایشگاه بازدید کردند.
گفتنی است در این بازدید در مورد کار با دستگاه‌ها و جایگاه و اهمیت شغلی رشته ها، کار با دستگاه دیالیز، نحوه پذیرش بیمار و انجام عمل‌های مختلف و نوع تخصص هر پزشک توضیحاتی در مورد بیماری‌های کلیوی، رشته پرستاری و بهیاری، رشته مامایی و نحوه استفاده از دستگاه‌ها و برگزاری کلاس‌های لازم برای مادران باردار به دانش آموزان ارایه شد.
هفته معرفی مشاغل، فرصتی است تا دانش آموزان دوره‌های مختلف تحصیلی با مشاغل گوناگون و لزوم آنها در جامعه آشنا شوند.
آشنایی با مشاغل مختلف این امکان را به دانش آموزان می‌دهد تا متناسب با استعداد، توانایی، رغبت ، هوش و علایق خود نسبت به انتخاب رشته تحصیلی مناسب که منجر به انتخاب شغل مورد علاقه آنها می‌شود، اقدام نمایند.
انتهای پیام/ ا. ص4040


با کلیک بر روی لینک زیر اخبار دانشگاه را از کانال تلگرام دریافت کنید
     telegram.me/bpumspublicrelation


کلمات کلیدی:
هفته.سلامت     هفته.مشاغل     بیمارستان.بقیه‌الله.دیلم        

تاریخ بروز رسانی:   22 فروردين 1395

تعداد بازدید:   ۱

چاپ خبر |فايل متن خبر

ارسال نظر
ايميل :     
نام و نام خانوادگی :  
نظر :
 
حروف تصویر بالا :   
 
 

نظرات ارسالی
با سلام کار بسیار خوبی است که دانش اموزان با نوع کار در بهداشت و درمان آشنا بشوند نسبت به خوبی ها و سختی های شغل آینده اشان واقف شوند ودر انتخاب شغل دقت کنند و بدنبال آن نیروهای علاقمند وشایسته وارد بیمارستانها شوند ان شالله اینکار در شهرستانهای دیگر هم تکرار شود
شهروند -عبداله

لینک به این صفحه
< >