رییس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر: از طریق سامانه مدیریت ارتباط مردمی ۱۹۰ در ایام نوروز به ۵۱ شکایت دریافتی رسیدگی شد

20 فروردين 1398
رییس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر گفت: هم‌زمان با آغاز اجرای طرح سلامت نوروزی به ۵۱ شکایت دریافتی از طریق سامانه مدیریت ارتباط مردمی ۱۹۰ در ایام نوروز رسیدگی شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت شهرستان بوشهر، مهندس حسن فخرایی افزود: از ۲۰ اسفندماه هم‌زمان با آغاز اجرای طرح سلامت نوروزی تاکنون، واحد بهداشت محیط و حرفه‌ای تعداد ۵۱ شکایت دریافتی از سامانه ۱۹۰ را پیگیری کرده که از این تعداد ۴۰ مورد مربوط به بهداشت محیط اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی و عرضه مواد غذایی غیربهداشتی، ۵ مورد دفع غیربهداشتی فاضلاب در پارک‌ها و اماکن عمومی، ۳ مورد عرضه دخانیات و قلیان در کافه‌ها، ۳ مورد بهداشت آب شناگاه و استخر بوده است.
وی اظهار داشت: رسالت سامانه ۱۹۰ پاسخگوی مناسب و به‌موقع شهروندان و تأمین، حفظ و ارتقای سلامت آحاد جامعه، پیشگیری از آسیب‌های ناشی از حوادث طبیعی و غیرمترقبه، اصلاح و ارتقای کمی و کیفی برنامه‌های کنترلی و دیده وری بهداشت محیط و حرفه‌ای است.
رییس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر عنوان داشت: با توجه به نصب پوستر اطلاع‌رسانی سامانه شکایت مردمی ۱۹۰ در کلیه اماکن تهیه و توزیع و فروش مواد غذایی و اماکن عمومی در محل دید عموم و نصب بنر با این موضوع در خیابان‌های اصلی شهر، انتظار می‌رود شهروندان از این طریق شکایات مربوط به مسائل بهداشت محیط و حرفه‌ای خود را اطلاع دهند و بازرسین بهداشت محیط در اسرع وقت به محل مورد شکایت مراجعه و رسیدگی لازم را انجام خواهند داد و شاکیان ظرف مدت حداکثر ۳ روز شکایت خود را می‌توانند پیگیری نمایند.

انتهای پیام/ ا.س- ۳۰۰۰

دانشگاه علوم پزشکی بوشهر را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 




تمامی حقوق این سايت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر می باشد.